Oh, gentlemen, we know why we are here

T är världens bästa T!

Jobbning i Ekeby ikväll. Inte det i Skåne, nej. Men det emellan Kvicksund, Kolbäck och Strömsholm. Fick med mig Sändra Kay och träffade både barn och föräldrar. Fick lite kontakt med de vuxna, men så var det det här med nykterheten. Ska det vara ett hinder för att starta meningsfull fritidsverksamhet för sina barn? Det gör mig till ett litet snäpp bittrare jag. Nåväl. Det är skönt att de brinner för att ordna aktiviteter i alla fall, att de vill att det händer något. Så vi ska se om vi inte kan få igång någonting och lura med föräldrarna också. Mwehehe.

Funderar på det här med att spika upp foton... Vi får bara ta och bestämma oss för hur vi vill ha det och sen spika. Ska nog till o med använda vattenpass om det blir som mitt förslag ser ut nu... För det vore lite jobbigt med snea tavlor på rad.

Heroes snart!

Och jag har lite lätt JCS- abstinens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback