Och berätta om en myra

Just det. Vi har upptäckt att undertiden vi var borta har myrorna tagit över stället. Typ. Jag har dödat massa myror idag, och imorrn ska vi ringa hyresbolaget och få hit dosor. Inte så lätt att hälla ut myrr med en hund som springer omkring och äter allt. Jaja, hoppas de försvinner fort.

Imorrn ska vi också ha en liten bjudning här. Grillpremiär, valborgsfirande och kanske lite kalas i efterskott för mig... Då får man ju en anledning att äta tårta, om man nu skulle behöva en sån. Så, om det är nån som läser det här så är du välkommen imorrn kväll, kanske runt sex-sju nån gång.

Våren är här! Och slutet av resan var också mycket bra.

Annars ska jag på hemligheter på lördag. Moahaha. Överraskningar gillar vi. Snyggingen ska hälsa på Matte i Götet. Jag ska dit nästa vecka istället, bo på slottet. Eller ja, vid slottet i alla fall. Konsulentsamling på Wendelsberg helt enkelt.

Åh, min födelsedagspresent från Snyggingen står och väntar på mig på Ica. En alldeles ny och fin och grå Vaio. Åååååh!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kallar jag födelsedagspresent!

2009-04-29 @ 20:47:08
Postat av: J

Haha, ja. Dock fick jag inte hela, men det var ändå en mycket fin present!

Postat av: J

Betalar du biljetten, så kommer jag! ;P

2009-04-29 @ 22:18:38
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback