Now that I've found him

Idag har jag och Snyggingen valborgsfest. Vi har blandat folk från våra bekantskapskretsar och även en människa ingen av oss har träffat. Men han var trevlig! Och resten av sällskapet också för den delen. Vi hade grillpremiär och goda tillbehör. Sen kollade några av oss på elden,  innan vi åt tårta. Försenad födelsedagstårta för mig, men även en tidig tårta till Emelie som fyller år såhär efter midnatt. Ett stort GRATTIS till henne!

Nånannan sover här inatt, och då vi började bli trötta, åkte de andra på efterfest. Eller ja, Emelie  och Häger stannade också kvar. Snyggingen ska ju till Göteborg imorrn, men han följde med på efterfesten och sover hos Erik inatt. Så jag och Nånannan ska äta pannkakor till frukost! Haha.

Överraskningen går lite framåt, men det kom ett bakslag. Men, på'att imorrn igen!

Myrdosorna var inte utlagda, så nu väntar en långhelg med dammsugande av myror. Blääää för hyresbolaget!

Kommentarer
Postat av: Linn

Låter som ni hade trevligt! Själv var jag med två vänner på Veronica Maggio spelning med efterföljande dansgolv som vi lugnt ägde. Synd att alla fjortisar inte fattar att det är dansen som är det roliga, inte alkoholen!

2009-05-01 @ 02:38:04
Postat av: J

Åh, Veronica Maiggio, henne hade jag också velat se! Och precis, det är ju dansandet man går ut för. Bra att ni hade kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback