Montreal del 3

Slappa och harliga dagar i stan har. Eller ja, vi gar runt och kanner pa atmosfaren och sadar. Idag har vi inte gjort nat speciellt, gatt upp och ner for stora shoppinggatan och sett fram emot morgondagen mest. Var nere en svang vid Bell arena eller vad den nu heter, tankte att vi kanske skulle se en NHL-match nar vi ar har och det inte kostar lika mycket som i Madison Square Garden. Men icke, inte en enda biljett fanns det kvar. Lite synd, men vi overlever. Hela stan ar dock hockeygalen och uppladdningen var i full gang nar vi var dar, tre timmar innan matchen skulle borja.

Imorrn blir det en tidig morgon, jamfort med innan i alla fall. Flygbussen gar vid atta, sa vi ska upp en stund innan dess. Sen flyger vi tjugo i elva. Hall tummarna for att flyget och ingangen i landet ska ga smidigt, och att immigration centret i NYC inte ar lika hemska som i Toronto!

Snart ska vi ut och ata lite igen, ar sugen pa sushi men far se vad jag far med Snyggingen pa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Idag steg kronan mot dollarn så nu blir det lite billigare. Lycka till med flygresan!

2009-04-21 @ 10:42:54
Postat av: J

Hoppas att ni får se en hockeymatch nu då! Och hälsa Henke från mig när ni springer på honom på stan! ;)



...ni kan ju åtmistone ta en bild om ni ser honom! haha

Postat av: J

kostar det att ta emot sms för er? För jag tänkte skicka ett, men sen tänkte jag att det blir ganska dyrt i längden, så skriver det här istället..! :P







"Show me your skills, I'll show you Seattle" www.pepsi.se ;)

2009-04-23 @ 10:36:39
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: J

Okej, nu blir det ett till meddelande här.. :P Om du hittar ett pennfack, som man får plats med många pennor i och är fint, kan du få köpa det åt mig.. ;P

2009-04-23 @ 15:57:11
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback