Ynk ynk

Jag har ont i halsen, det tycker vi inte om! Så jag har haft en väldigt lugn dag, bara bakat scones och varit ute med Stina två gånger. Sen har jag sovit, tittat tv och läst lite.

Snart ska jag dock gå och hämta bilen på Bohusvägen så att vi kan åka och storhandla  när jag hämtat Snyggingen på jobbet.

Kollar Top Model och känner inte alls för att gå ut i blåsten... Men jag ska väl göra det ändå!

Nu har jag bokat biljetter till Gbg på torsdag, dags för Frölunda-Ottawa! Wohoo. Innan dess ska jag hinna med FlenSthlm och NBV-möte. Yeah!

Kommentarer
Postat av: T

fyra låter väll som en ypperlig tid!



gud vad roligt att du springer på mina vänner hela tiden! du träffar ju dem mer än vad jag gör :S



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback