Varför kan jag inte bara få nysa!?

Det blev ingen hemsida idag, det blev schema och sådär istället. Och fler inbjudningar.  Hemsidor nästa vecka istället. Just det, Linn, vi måste maila Carro imorrn! ;-) Dock åkte jag hem tidigt. Förkylning och 19 timmar för mycket förra veckan gjorde att jag kunde åka hem med gott samvete.

Jag hatar känslan av att nästan nysa, och så inte komma ända fram, nysningen förvandlas till tårar och yrsel istället.

Lagar köttgryta. Gammalt klassiskt recept från min Mor. (Okej, jag kallar henne inte mor, men det låter bättre i sammanhanget...) (Och det är egentligen inget recept... more like guidelines) Det ska bli gott i alla fall.


Kommentarer
Postat av: J

Okej då, flera meter!

Postat av: Linn

Okidoki. Vi får höras helt enkelt! Jag är på Eldsjälsmässa men kan smita ifrån i princip närsomhelst förutom i pauserna och på lunchen :) Finns på ljudlös mobil!

2008-09-30 @ 22:36:10
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback