Helgen, idag och ikväll

Helgen var helt jättebra, jag måste bo i England nån gång i mitt liv. Alla är så artiga och trevliga och det är så fin arkitektur. Anglofil, javisst! Och Alison, som jag bodde hos, var så snäll. Och rolig dessutom. Hon ville komma hit och träffa min familj och Snygging.

Sången gick också bra, det lät fint och vi fick mycket beröm.

Min kör, åh, vad jag tycker om dem. Voces Mariae is the shit, så att säga.

Idag har jag varit i Sthlm, hektisk eftermiddag men jag och Carim planerade massa. Till exempel plats och transport för vårt höstlovsläger. Det var nice, sitta på café och jobba.

Men nu, vad håller mina pojkar på med? Frölunda inledde så starkt, men mål efter fem minuter och HV var så bleka. Men nej, nu spelar de så fruktansvärt dåligt, de drar ju på sig alldeles för många utvisningar hela tiden. Till exempel, för många spelare på isen... Hur skillat är det? Nej, jag blir lite upprörd här borta på mitt hörn. Nu hoppas vi att utvisningarna för motståndarna ska leda till nåt mer... Och JAA, där gjorde de 2-4! Woho!

Har lite jobbångest för tillfället, med resan imorrn. Blä, att saker och ting inte ordnar sig och att folk inte gör vad de säger att de ska göra...

Näe, fokus på hockeyn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback