Uppdatering?

Det är illa när man jobbar och är så trött att man inte hinner blogga... Men så är det.

Jag var på konsulentsamling i Växjö i början av veckan. Det var trevligt! Träffa kollegorna och ha första hjälpenutbildning. Den senare var bättre än jag har tidigare erfarenheter av, som tur var!

Jag, Sändra och Carim gör världens bästa piratläger typ. Woho! Så, funk v 44 någon? Ni får klä ut er till pirater och leka med barn.

Näe, jag tänkte att jag skulle skriva ett litet trevligt inlägg här men kom på att jag var för trött.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undra på att du är trött, när man ser tiden!

Gå och lägg dig vetja! Då blir du piggare dagen efter, (gammal visdom).

2008-09-26 @ 09:06:36
Postat av: J

Ja, men om det är gammal visdom borde du ju veta! Du brukar förresten också va uppe sent på nätterna.

Postat av: Mamma

Men jag gnäller inte över att jag är trött! Dessutom bloggar jag inte utan går och lägger mig!

2008-09-26 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback