Trött

Kvällen igår var trevligt. Vi tittade på Räfven. De var helt okej att dansa och ha trevligt till, men jag tycker att deras låtar låter mer eller mindre likadant, så skulle nog inte lyssna på dem. Däremot när bandet hade paus kom hiphopen igång. Bra bra, även om mitt sällskap inte uppskattade denna ädla musikform.

Jag mötte upp med min Snygging vid stationen efter att han slutat jobba, och så åkte vi hem och slappade. Sen var jag trött och gick och la mig, vaknade av att han kom och la sig vid tre nångång. Han hade tydligen spelat lite krysslåda och tittat på Scrubs. Lätt beroendeframkallande, båda två.

Idag ska vi åka till IKEA och köpa tvättkorg och fotoramar, och kanske ett snyggt skoställ om vi hittar nåt sånt. Vi ska också hälsa på Lena, Ronny och Alicen. Leka med sötnosen! Och så ska vi ut och gå med Tjejen, det var ett tag sen. Erik är tydligen i Habo, då får man ställa upp.

Jag är jättetrött fortfarande, så därför babblar jag massa men i skriftlig form... Men jag lär ju inte kunna sova om jag går och lägger mig heller. Jobbigt, sånt!

Jag börjar bli förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback