Small town life...

Dagen började lite smått vid sex, när jag blev väckt för att byta säng i huset. La mig i Pappas säng för att Bea skulle väcka mig när hon ville gå ut. Som tur var somnade jag om och vaknade av en tass i sängen vid tjugo över åtta eller så.

Gick ut på morgonpromenad, passade på att gå in till Farmor och få morgonkaffe. Sen hem och göra iordning mig lite för upphämtning av Malin ner till Ullared, ja, jag har skrivit det förr, men det är ju trots allt Sveriges största turistmål. Vi hade trevligt, även om jag spenderade lite för mycket pengar kanske... Men fick iofs mycket fint för dem. Klänning, t-shirt, mjukisbyxor och handväska bland annat.

Sen hem och spendera lite tid hos Malin, eftersom jag inte har nycklar till mitt lilla hus här längre. Efter det, kaffe, och ett besök hos Mormor. Sen Farmor igen, och sen hem och äta. Lax, mycket gott. Sen, bort till Milla och titta tv och snacka skit, typ.

Min Bror och mina vänner ska ha fest i hans lägenhet imorrn, och jag kan inte va med. Det känns bittert.

Rekrytering i Skövde imorrn istället, det ska iofs bli trevligt!

Borde gå och sova snart faktiskt.


Kommentarer
Postat av: J

Båda var lika goda, men jag vann..! :P (vann på coolhet i köket! :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback