Nu regnar det igen

Ja, JoJo känner mig tydligen rätt väl, det var nr 5,8, 14,16,17, 19, 20. T var ju inte heller helt fel ute och inte Linn heller.

Idag har jag ätit lunch på mitt favoritställe, Jensens, med Snyggingen, Pia, Lena och världens sötaste Alice. Stående epitet på henne. Det var trevligt! Köttköttkött.

Ikväll blir det fotboll. Tyvärr inte på plats, men vi tänkte ta nästa hemmamatch live istället. Det är också Idol med min gamla kemilärare Sven, han har i alla fall varit med i reklamen, men kanske kommer imorrn eller så... Han är ingen blivande idol, för att uttrycka sig milt. Carro kommer inte ens ihåg honom, säger väl en del om vilket intryck han gör...

iPoden är rätt tom på musik. Har massa i datorn men inte sugen på några där. Måste fixa hem mer ny musik helt enkelt.

Har också köpt äkta svensk choklad/mandelscrub till min värdinna i Gloucester. Hoppas hon blir glad.
Imorrn bär det av!

Kommentarer
Postat av: Linn

Var det han med byxorna uppe vid armhålorna? Förstår inte att han kan vara lärare?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback