Nu är det helg!

Tittar på vad som måste vara nåt av de första avsnitten av Den nakne kocken. Jamie är så ung! Coolt.

Idag har varit ännu en piratdag, och vi har också rekat lägerplatsen inför höstlovet. Det kommer bli så bra!

Har också hälsat på Lena och Alice idag, det var trevligt. Lilltjejen var dock lite sjuk så hon var inte helt tillfreds med tillvaron... Men hon verkade gilla kläderna hon fick!

Jag är hungrig, så nu ska jag tillverka mig lite soppa. Potatis- och purjosoppa tror jag. Finns saker till det hemma och jag är för trött för att gå och handla mer. Snyggingen jobbar till typ 22, så han får äta resterna då om han är hungrig.

Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ta det lugnt mest tror jag... Snyggingen sitter jour så kanske åker ner på stan och äter med honom om han inte får åka nånstans eller så. Läsa lite, titta lite tv, äta frukost till Gilmore girls kanske... På söndag får det bli VIK-Leksand, det är en av höjdpunkterna i Allsvenskan kan man säga.

Näe, mat var det. Och Doobidoo. Skönt att va hemma.

Kommentarer
Postat av: Peter

Bra att du kan höjdpunkterna i allsvenskan inför nästa år ;)

2008-09-26 @ 22:41:13
Postat av: Sofi

Åh, Jamie var ju så snygg i början, då när han hade "Den nakna kocken". Sen vet jag inte vad som hände :P

Postat av: Peter

Han klädde på sig!

2008-09-27 @ 12:37:00
Postat av: J

Haha, Sofi, det var ju för att han hade längre krulligt hår då... Inte mörkt, men det verkar ju inte spela nån roll för dig då! ;)

2008-09-27 @ 13:30:02
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 13:31:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback