Massa steg!

Jag börjar lära mig faserna i förkylningar jag drar på mig. Först förkylningsblåsor, ont i halsen, nysningar, fortsätter med mer nys, rinnande ögon och näsa, täppthet och sen hostningar som kan hålla i sig ett tag. Är just nu i rinnande ögon och näsa/täppthetsfasen. FYI. Det är jäkligt jobbigt! Känns dessutom som att jag har massa tryck på hjärnan. Gött!

Idag har jag varit i Flen, det gick bra! Är dessutom uppe i drygt 14 000 steg vilket känns som en nice bonus. Synd bara att jobbtävlingen inte drar igång förrän i övermorrn bara!

Imorrn blir det hemsida med Linn och sen hem och ta det lugnt.

Frölundas första trepoängare idag, nu kör vi! Haha. Gött att HV förlorade också, de kan inte kaxa sig så mycket då.

Näe, sova snart tror jag bestämt. Upp tidigt imorrn ju.

Kommentarer
Postat av: Annie

Men jag hejar ju på HV :(

Inte som ett inbitet fan men det är det enda jag kan om sport typ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback