Kombination av det bästa

Det är lite jobbigt när det är hockey och fotboll samtidigt. Landslaget och Frölunda. Men jag prioriterar hockeyn för tillfället, zappar bara lite ibland. Men VF bör se till att göra ett mål till snart, nu är det ju lika.

Min nya favoritsite är
http://www.tjuvtittat.se/ som är som tjuvlysssnat men med bilder istället. Sjukt kul!

Jag har också en ny favoritglass. Half baked, givetvis Ben&Jerry's, en blandning av Chocolate fudge brownie och Cookie dough. Tänk er den kombinationen, glassälskare!


Till detta kom Snyggingen in med kaffe, och så pratar jag med CarroMSN. Går nästan inte att toppa...

Kommentarer
Postat av: T

oj skojja! den har jag inte smakat! nu måste jag helt enkelt gå och handla imorgon... Puss

Postat av: Peter

Jag smakade just av din glass... Var tvungen att trösta mig eftersom du inte var hemma. Konstaterade efter en sked att det finns en viss risk för att glassen inte finns kvar när du kommer hem



Åh fyfan. Så att säga ;)

2008-09-12 @ 00:04:26
Postat av: Sofi

Åh, den smaken tänkte jag köpa häromdan...men jag köpte cheesecake med brownietäckta färskost-bitar istället. Det låter kanske inte så gott med ost i glass men åh, så gott det var! Konstig smakupplevelse för munnen också. Half baked får jag prova nästa gång :9

2008-09-15 @ 13:18:43
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback