En onsdag på Essingen

Idag sitter jag och arbetar i Sthlm, inte riktigt för ovanlighetens skull kanske... Har varit mycket duktiga och produktiva, jag och Carim. Projektplan och påbörjan av Världens barn-planerande. Nån som känner för att sponsra oss med hyran av en hoppborg?

Snart ska jag bege mig in mot stan, till centralen. För vidare färd mot Reftele, så det så. Ska dock fortsätta jobba och skriva på tåget. Indeed.

Har med mig kameran hem, med batteri (som jag glömde i laddaren i torsdags, så har inga bilder från England... det andra dog på flygplatsen i Västerås) så jag tänkte föreviga Bea och Malin och sådär. Det blir Ullared imorrn ja, och Milla och så har jag glömt bikinin, så inget babysim med Cornelia för min del. Men jag kan ju titta på eller nåt!

Näe, bäst att jag beger mig, så jag hinner köpa en latte på Centralen och hämta ut biljetterna och sådär.

På fredag, middag med F. Riktigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: J

Japp, jag är ledig när du är i jkpg! Börjar inte förrän 20 över 9, så kan komma inte lite tidigare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback