Dippa

Nu har jag precis fått en energidipp, så jag hoppas kunna få tillbaka lite genom att blogga eller nåt... Idag har jag fixat och trixat loggor, mycket spännande... Vi får se hur det blir!

Ingen tårta idag, däremot har jag varit och ätit lunch med Kerstin på jobbet. Hon är snäll, synd att hon inte ska jobba så länge till utan gå i pension.

Naive med Looptroop Rockers och Timbuk är bra. Mycket bra till och med... Inte varje dag man hör Timbuktu sjunga, och dessutom på engelska.

Helt sjukt att jag ska åka till Gloucester nästa vecka. Och att Mamma är i England denna veckan är också ett sammanträffande.

Efter kören ikväll är det fika hos Emma. Det ska bli trevligt, och gott med scones!

Här är förresten en bild på datorn jag vill ha...



Näe, jag kanske ska återgå till jobbet...

Kommentarer
Postat av: J

Vad ska du göra i Gloucester?

Postat av: Evelina

Cool färg :)

Tänk om våra jobbdatorer också var rosa! :D

2008-09-11 @ 16:26:41
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: fynda kläder

hejsan, sugen på billiga oanvända kläder? då tycker jag att du ska kika in i min blogg, jag har fina kläder att erbjuda.



Ha det bra. : )

2008-09-11 @ 16:33:46
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback