01.01

Nu funkar både min dator och internetet i lägenheten. Att man ska behöva ringa och påminna dem innan det händer nåt, märkligt och egendomligt!

Dock kom ett bakslag på renoveringsfronten... Målarna jobbar med att återställa massa vattenskador, alltså kommer vår vanliga tapetsering och målning på efterkälken. Det som från början var 8-10 veckor blev sedemera "under hösten". Inte alls vagt... Så T, det blir kanske inflyttningsfest utan omtapetsering då...

Idag har jag varit i Tokholm. Först jobb med kollegorna, sen mat i Kistagallerian, sen pysslande hemma  hos Caroline i Akalla. Jag gjorde de första fyra (eeh...) sidorna i albumet om vår tågluff. Riktigt nöjd är jag! Sen, tur in till Centralen, där jag missade tåget med typ två minuter... Så jag fick sitta där en timme och vänta på nästa tåg... Tur att det jag skulle ta inte var det sista för kvällen! Väl tillbaka hade sista bussen gått, så fick bli taxi. Jaja, smällar man får ta...

Nu är jag trött och ska sova. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: T

du, det är lugnt för mig! klarar mig trots att det inte är omtapetserat!



nja, nästan rätt iallafall, en ifk:are och en halmstapöjk.



puss

Postat av: Caroline

Trist att du inte hann med tåget :( Vi får tajma bättre nästa gång! För självklart är du välkommen tillbaka! :)

2008-09-04 @ 10:09:42
URL: http://oppio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback