Utflykt

Jag har varit i Göteborg, hälsat på framsidan av landet lite. Det var riktigt skoj! Först åt jag med T, Märtis och Alex. Sen bort till Scandinavium för att träffa 3/5 av familjen. Sen, in och klättra upp till våra platser. Var "begränsad sikt", men det var bara ett litet räcke som inte gjorde något alls.
Alfredsson fick mottaga nåt hederspris av något slag, 12 020 (var var de sista 24!?) stod upp och applåderade, starkt och taktfast. Sån himla mäktig känsla! Jag hade saknat den. Saknat att gå på hockey och se ett lag som jag verkligen känner för, djupt. För jag har trevligt på VIK:s matcher också, men det kan aldrig bli samma sak...

Sen till M och A och sitta och umgås lite, och visa dem storheten med Tjuvtittat innan det var dags att sova.

Upp och iväg, till bussen, bli bortglömd och sen träffa T och äta frukost. Sen prova en klänning, som visserligen var fin men kanske inte så mycket jag, och sen träffa Matte! Vi åt på Jensens (inte helt oväntat) och snackade skit.

Satte mig på tåget, första klass i X2000 är the shit. Tyvärr inte riktigt samma klass från Katrineholm och hem...

Ikväll har jag varit på hockey igen, VIK- Borås. Som sagt, inte riktigt samma sak...

Fick ett mycket glädjande sms imorse också. Min kära lilla kör ska vara med och sätta upp Jesus Christ Superstar i Domkyrkan i vår! Så himla kul och coolt. Ser riktigt mycket fram emot det. Vår uppsättning kommer säkert bli bättre än den vi såg på Göteborgsoperan i nian... Typ!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror också att ni kommer vara bättre, helt klart! =)

Postat av: Peter

kanske inte samma klass som x2, men så mycket bättre service och punktlighet. så det så!

2008-10-04 @ 10:02:41
Postat av: Annie

Här kommer länken på den vattentäta Mp3:n :)



id=2" rel="nofollow">http://www.nordevo.se?itemid=2

2008-10-04 @ 16:56:55
URL: http://annieroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback