Höstmåndag

I helgen, höststorm, regn och rusk. Idag, sol och värme. Ombytligt väder, men inte mig emot! Annars kan man ju bli uttråkad ju..!

Har äntligen hittat mina favoritstövlar igen, som varit borta sen flytten. De låg, inte helt oväntat, i garderoben/förrådet tillsammans med vinterskorna... Men de är inne på sin tredje säsong nu, så snart kanske jag inte kan använda dem längre. Bävar för detta ögonblick! Jag köpte dessa svarta underverk med snörning där bak innan FM i Lund, och redan andra kvällen var de ute och vandrade upp för en lerig kulle i ösregn. Men de håller i alla fall än...

Även om Pernilla Wahlgren har likadan telefon som jag i reklamen som hon gör för hårfärg, så klarar jag bara inte av den. Jag har aldrig träffat henne, så jag kan ju egentligen inte uttala mig, men visst verkar hon väldigt blåst!?

Idag har vi fått paket! =D

En sån var med...

Och ett sånt...

Och det här (ni får ursäkta mitt utseende och fokusera på linnet...)


Och till sist det här, min favorit, på ett kort som inte heller blev helt normalt...

Snyggingen köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback