The competition has begun

Stegräkningstävlingen på jobbet. Jag har varit produktiv och simmat idag. Är uppe i 10 464 steg än så länge, så får se vad det blir ikväll när jag gått lite till och dessutom förvandlat simningen till steg. Känner mig dock inte i toppform, förkylningen gör att jag blir andfådd efter att ha lyft armen typ.

Det värsta med att simma är att det inte är någon musik på. Finns det inte vattensäkra iPods? Borde det finnas...

Det regnar massa ute och jag ska snart gå och handla. Men det finns som tur är regnkläder. Och det är rätt mysigt att va ute och gå då.

Jag ska köpa potatis. Och lök.

Jag och Sändra har kommit överens om att inte äta nåt godis denna månaden. Det lär nog inte bli några större problem tror jag. Äter inte så mycket godis ändå. Vore värre om det var typ inga kakor eller ingen glass... Iofs, en månad är inte så lång, hur svårt kan det va?

Imorrn drar jag till Götet!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns vattensäkra iPods har jag sett någonstans.

2008-10-01 @ 18:04:03
Postat av: Annie

Det finns inte ipods men andra Mp3:s, jag har den på länk hemma som jag skulle kunna skicka till dig bara för att det är kul :)



Jag hade lätt velat ha en sån...

Postat av: Sandra K

Jag köpte potatis.. och lök.. igår.. och gjorde potatis och purjolökssoppa! Det blev mums! inte svårt alls :)



Hur går det med godislöftet? Jagä r ju på mässa idag! massa montrar, med massa godis!



hittills 8000 steg. men jag ska cykla hem också! =P



Vi ses!

Kramar Sandra

2008-10-02 @ 14:38:31
Postat av: J

Jag gjorde potatis- och purjolöksoppa i veckan också! Coolt!



Med mitt löfte går bra, har inte ätit nåt alls. Men fick en gratis bit på tåget så den ligger i handväskan. Ska gömma den så jag kan belöna mig när månaden är slut!



Usch, jag måste komma upp i fler steg. Ska nog till simhallen imorrn och simma lite. Det är skönt!



Kram kram =)

2008-10-03 @ 23:20:45
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback