Slippery little suckers...

Sitter och tittar på Pretty Woman, vilket filmvetare förstår redan av titeln. I fåtöljen på Hagagatan. Det är trevligt!

Igår var jag, Brodern och Dissan hos Milla o Snickarn. Kollade fotboll och var helt fascinerade av att de nästan gjorde mål... Då har man inte så höga förväntningar! Sen åkte vi en sväng till Gvd, åkte förbi ställena där folket hänger en fredagnatt, plockade upp Fidde och åkte hem. Trevlig kväll som spårade ut i en diskussion om styva tår...

Idag var det lite sjukt, sov till halv tolv, vilket jag inte gjort på länge innan. Upp och duscha och sen iväg mot Bambu. Åt lite planka, innan vi åkte hem till Mormor för paketutdelning, kaffe, tårta och champagne. Eller ja, cider i mitt fall, men lika glad är jag för det!

Imorrn vid halv tio åker jag tillbaka till da home. Möte med fastighetsstyrelsen på eftermiddagen, och sen heeem. Yeah!

På onsdag bär det av mot London, Carro! Wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback