Hurry Scurry

Sånt får man syssla med mitt i nätterna när man inte har framförhållning eller tid. Men den blir nog lika bra ändå, speciellt efter att jag konsulterat mina kollegor imorrn.

Idag har jag varit i hufvudstaden. Jobbat, haft utvecklingssamtal samt varit på höstmingel och träffat Sveriges nykterhetselit... Eller vad man nu ska kalla dem! Kul var det iaf, och goda snittar samt dryck.

Blir en sväng Sthlm imorrn också, vi ska äta onsdagsfrukost, stämma av Piratläger, friluftsdag samt övrigt och annat under hösten. Och sen ska jag tillbaka till Västerås och träffa NBV innan jag ska hem och hämta Snygging och packa klart, sen kalas för Ronny, sen hämta Carro på stationen och sen blir det flyget till London! Yeeha!

Men nu är det bäst jag går ut med Pucko a.k.a Stina och sen sover. Lång dag imorrn indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback