Halv åtta hos mig

...så sitter jag och tittar på just det. Snyggingen är på hockey, men jag orkade inte riktigt ikväll.

Har idag varit på kalas, firat Elias som fyllde sju. Tårta med blåbär, mums!

Har även ätit lunch med min kära körkompis Emma idag. Jag tyckte att det skulle bli så fruktansvärt tråkigt att äta lunch själv och funderade på potentiella dejter på stan. Och då hittade jag ett ypperligt alternativ. Hennes lunch bestod av morotskaka, min av bakpotatis. Nästan samma sak!

Jag är trött men har en rastlös känsla i kroppen. Buäh. Men den går förhoppningsvis över under morgondagen då jag bockar av fler saker från min att göra-lista. Igår var jag väldigt effektiv, mindre av den varan idag. Imorrn blir det simning igen också. Man sparar 30 kr på att köpa ett 10-kort istället för att betala varje gång... Ska jag göra det kanske?
Får nog bli så. För smidighets skull.

Då jag har en mp3-spelare skulle jag kolla om det fanns ett vattentätt fordral till den istället för att köpa en ny. Men det fanns inga såna i Apple-affären här i stan, så kanske får följa Annies tips och köpa en vattentät spelare som jag bara har när jag simmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback