FM

Skulle kunna vara så att det är en del scouter som läser bloggen, då läsarantalet gick ner ganska drastiskt igår när många höll till här i Västervik...

Nästa års FM ska också va i Småland, i Kronoberg/Blekinge distrikt. Nice!

För att helgen var slut och för att Spruttan fyller 40 imorrn har vi ätit en god middag med alla kollegor, riktigt trevligt. Sen har vi suttit och pratat och sjungit. Tur att jag har bra kollegor! ...Några som saknas dock!

Massa roliga människor i helgen, synd att vi inte träffas oftare...

Näe, nu ska jag snart sova. I veckan är det läger! Och imorrn när jag kommer hem blir det till att spana in tapeter och målat... Woho!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej!

vad tyckte du om FM då:)?



Nu ska jag sova hade fint!

Postat av: Linn

Tack för en toppenhelg! Har varit riktigt kul - att ses alla kollegor är bäst :)

Lycka till superdupermycket i veckan. Jag tänker på er!

2008-10-27 @ 22:36:58
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback