En gratis tv?

Jag blev lite fundersam när jag fick ett brev från Bankgirot. Vad vill de mig liksom? Men det ser lite sådär färgat-värdepappersaktigt ut, så känslan är inte negativ. Öppnar, det visar sig vara en utbetalning på 6103 kr. För badrummet och trubblet vi hade där i början av sommaren. Tackar tackar, säger jag!

När det sedan kommer ett reklamblad från Media markt med en tv på framsidan för 5990 kr kan det väl inte vara annat än ett tecken!? Nej, tänkte vi, och åkte och handlade en sån. Nu blev det en Philips LCD-tv på 42''. Nästan så det känns som att vi fått den gratis!

Dessutom ringer målarfirman och säger att de tänker börja måla och tapetsera imorrn. Woho! Det är ju bara fem månader sen vi beställde... Målaren skämdes lite och sa att det nästan var böter på att ta sån tid på sig, och att standardfrasen var den om översvämningar... Humm, nu sjönk förtroendet för kvartersvärden! Haha.

Ikväll har jag varit hemma hos Sofia i min kör. Vi åt och pratade och lekte En blå, vadå och sjöng lite och sådär. Jag tycker bara mer och mer om min kör!

Imorrn blir det Västervik för årets förbundsmöte... Spännande spännande! Jag tycker om FM, både för att träffa folk och för alla åsikter och hetsiga debatter och alla beslut som tas. Och festkvällen givetvis.

Nu är det verkligen dags att sova!

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Captain Bubbles

Fan vad nice! Congratz on tha tellie beaby! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback