De där tågen, va...

Nu är jag hemma igen efter en trevlig helg i Reftele. Vad som var mindre kul på vägen hem var biljettrubbel... Eller ja. Igår skilde det 18 kr på 1:a och 2:a klass, givetvis bokar jag då 1:a. När jag kommer ombord på tåget visar det sig att det fattas en vagn på tåget, nytt tågset då det ordinarie fått bromsproblem. Så vi som hade bokat 1:a klass men skulle sitta i vagn 2, vi fick ingen plats. Vi skulle söka upp andra platser, i 2:a klass, på tåget. Inte så roligt. Jag slog mig iaf ner i bistron, så att jag skulle slippa flytta på mig under resans gång. Som kompensation fick vi en macka och en dricka. Schysst...

1-1 mot serieledarna är väl inte helt hundra, men helt okej ändå. Framför allt verkar de ha fått ordning på spelet i alla fall.

Imorrn ska jag som sagt ha utvecklingssamtal... Uuuh.

Kommentarer
Postat av: T

utvecklingssamtal, spännande... hoppas på en uppdatering efteråt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback