Veganinfluenser...

Jag är ansvarig för den lilla underhållningsgruppen inför vår konsulentsamling. Utöver mig innehåller gruppen Johan, Anders och Spruttan. Det här kommer bli så himla bra!

Idag har jag jobbat lite och varit och handlat. När jag kom hem från affären upptäckte jag att vi inte har nåt tvättmedel, och ska tvätta ikväll. Det är lite jobbigt för det är kallt ute... Tur att det inte är så långt till affären i alla fall..

Nu gör jag paj, Inte så ovanligt för att vara jag... Det ovanliga är att det är en linspaj... Just det, minsann. Jag är lite förvånad själv faktiskt. Carim lagade den, kanske är bra för min kost att umgås med en vegan ibland. (Okej jag funderade på att ha skinka till men det behöver ju inte hon veta... Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback