Nyhetsuppdatering



Yeah, när man läser om att Frölunda ska möta FärjestadUllevi nästa säsong (!) kan man upptäcka andra spännande saker. Typ mitt före detta hem. Oj så trevligt! De där tre små fönstren strax under klocktornet är mitt rum, Dalarna.

Konsulentsamling, Saxenborg var ett trevligt ställe! Nu är jag dock jättetrött, vi satt uppe och frågesportade lite sent igår. Imorse blev jag hälsad med frasen "God morgon, Einstein". Kändes helt okej och jag funderar nu på att byta namn till Einstein Larsson. Hur låter det?

Många trevliga personer, alltid skoj att träffa kollegorna och resten av de anställda i rörelsen. Kanske blir det ett familjeläger i Sörmland till våren om allt går som det ska.

Snart ska jag träffa Voces igen. Konsert på lördag också, spännande.

Kommentarer
Postat av: Elin

åhh, wendelsberg! Nu blev jag nostalgisk =)

Postat av: ason

tror du blev kallad einstina

2008-12-02 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback