TV-kväll

På dagarna töar det, det är dumt. På kvällen blir det kallt och då fryser det på igen. Jag tycker att det kan vara kallt hela dagarna istället...

Det är frustrerande, det här med tv-spel. Mirror's Edge är det jag spelar. Grymt spel. Men när man hamnar på ett ställe där man inte kommer vidare blir man oerhört frustrerad. Som när man klarar hopp som man ska men upptäcker att det skulle göras på tid och så klarar man inte det sen. Jobbigt. Dock får mina nackmuskler jobba rätt ordentligt, eftersom jag vrider huvudet som jag vill att Faith ska vrida sitt...

Snyggingen jobbar, halv två till halv ett inatt typ. Det positiva är i alla fall att jag får ha tv:n för mig själv... Och att jag kan spela utan att nån fnissar åt mitt huvudvridande.

När man köper Expressens kokböcker på Pressbyrån får man ett köksredskap från Gastromax. Det är bra. Hittills har jag fått en osthyvel (fast den gillar jag inte) och en pincett (som jag gillar), men jag hoppas på pastasleven, som jag inte har någon innan av det märket. Slevarna är också bra iofs.

Jag kan det här med thaimat.

Nu börjar snart Vem vet mest. Men de har fortfarande inte hört av sig till mig...

På fredag ska jag till Sthlm och träffa Mamma!


Kommentarer
Postat av: J

Och när ska jag till Västerås?

Postat av: J

jodå, det går bra! Idag när jag åkte hem kollade jag typ i varenda korsning och såg vilken regel som gällde! :P haha. Jag har inte beställt nästa lektion än, ska nog göra det på måndag, tror jag!

2008-11-26 @ 22:58:28
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Peter

Du kan verkligen det här med Thaimat.

2008-11-27 @ 00:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback