Torsdag kväll

Imorrn ska jag ta mig en tur till Luleå. Semester, sådär. Jag ska bo hos min kära kollega Cariina, och undersöka stan. Lite shopping kanske? Stöpa ljus? Spela Buzz? Definitivt ett besök i domkyrkan. Betar av dem en efter en. Växjö, Västerås, Uppsala, Stockholm, Karlstad och så Luleå då. Sen är jag osäker på Visby, kommer inte ihåg om jag var inne eller om vi bara fick höra om den när vi stod utanför... För säkerhets skull får jag nog ta och besöka den igen! Kanske skulle övertala Jenny om att vi kan göra en insats på Almedalsveckan...

Blev en snabbvisit på kansliet idag. Fick fika, träffade folk, lämnade räkning och fixade med nästa nummer av Spirit. Mikael verkade inte helt van vid att göra den, han blir nog glad när Carro kommer tillbaka. Jag också för den delen. Krya på dig, eller hur man nu säger!

Näe, jag borde packa, gå ut med vovven och sen sova... Men jag orkar inte. Jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Då måste du ju åka till Skaras domkyrka också ;)



Ha det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback