Snö!

Det här med att folk lämnar kommentarer bara för att klaga är inte okej. Inte okej alls. Humpf.

Idag sitter jag på Essingen. Det har varit en märklig dag. Först åkte jag Regina till stan. Sen fick jag inte gå som jag ville för jag kunde få snö eller en istapp i huvudet. Sen prövade jag återigen sushi till lunch. Det var godare den här gången än förra. Så i fortsättningen kan jag ju joina Carim och Sändra alla gånger när jag är här och de tjatar om sushi...

Näe. Nu ska jag va smakråd på Naturkompaniet.

Peak har öppnat affär i Västerås. Lycka. Men satan vad dyrt det är. Hur kunde jag glömma det?

Snösnösnösnösnö

Kommentarer
Postat av: Sandra K

Hej Josefine! Va roligt att du är på kansliet idag! Jag är hemma och är ledig. Men ledig är jag ju inte, för jag måste röja i lägenheten!



Hälsa Carimo!

Postat av: J

Det här med att folk lämnar kommentarer och klagar är visst okej! ;)

2008-11-25 @ 21:18:17
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är faktiskt jäkligt okej att lämna kommentarer för att klaga.

2008-11-25 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback