Phew

Äntligen hemma igen. Nu har jag haft en hyfsat intensiv jobbperiod där jag jobbat (övertid) 12 dagar i streck. Som kompensation har jag fått ihop 91 timmar ledighet att ta ut! Sånt tycker vi om...

Både FM och Piratlägret har i alla fall gått jättebra, massa sköna människor och för det mesta trevliga barn. ;-) Ingen dog och ingen åkte hem, och bara ett besök på vårdcentralen... (Okej, det var mitt första besök där i jobbet och då har jag gjort några läger vid det här laget...) Ett limmat knä blev resultatet.

Nu sitter jag här i soffan iklädd Mattes tjocktröja och bara slappar. Gossarna har sagt att de ska städa och diska idag, och inte mig emot... Jag ska nog kolla tv på nya stora fina och sånt där. Njuta av den fina nytapetserade lägenheten!

Köpa ny madrass imorrn kanske? IKEA is the shit!

Snart ska jag återgå till min tv, när gossarna spelat klart den NHL-match de håller på med.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hur limmar man ett knä? Vad skönt att kunna plocka ut övertid,önskar man kunde få göra det i skolan med :)"Nej, jag kan inte göra provet idag för jag har tagit ledigt resten av terminen" :p

Postat av: J

hon var ensam, men det är ju inte säkert att man får hederspris bara för att man är ensam...

2008-11-01 @ 23:27:55
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback