Grattis pappa!

Okej, den dag Pappa är inne och läser min blogg ska jag nog rita ett kors i det nymålade taket, men ändå... Han fyller 58 idag. Två år kvar till 60? Det får av nån underlig anledning mig att känna mig gammal... ;-)

Och på Pappas födelsedag får jag även gratulera W som fyller år! Har den äran! Jag kanske får tårta i alla fall då...

Återigen, min kör är nog världens bästa. Kanske inte sångmässigt, men gemenskapsmässigt definitivt! Vi var inte så många idag, men några tappra själar sjöng
Kristallen den fina och Velsignelsen och en liten hemlig sång till festen...

Imorrn ska jag sjunga på begravning. En katolsk sådan. Måste kanske införskaffa något långärmat att ha upptill då vi inte ska visa axlar.

Sen ska jag kolla Filip&Fredriks valvaka på natten. Spännande!

Skönt att va uppe sent en vardag. ;-) Ledig imorrn också faktiskt. Snart har jag i alla fall kompenserat för dag före röd dag-arbetandet i fredags... Nu ska jag nog snart lägga mig i sängen och titta Gilmore girls eller så dock.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: J

Mamma visar faktiskt pappa din blogg ibland!



Och dessutom... hur långt ner har dina axlar förflyttat sig sen jag såg dem sist? Måste ju vara ganska långt ner, eftersom du behöver långärmat för att täcka dem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback