Gloria in excelsis deo

Jag sitter och lyssnar på julmusik på mitt lilla kontor. Det är trevligt! Får väl kompensera på nåt sätt för att snön försvinner utanför fönstret...

Snart ska jag gå och köpa en liten present till Alice som ska döpas på lördag.

Sen ska jag hem och gå ut med vovven.

Sen ska jag åka till kören.

Funderar på om jag ska åka till kansliet imorrn och sitta och jobba där en stund innan jag träffar Mamma, eller om jag ska jobba här i stan och sen åka dit. Humm... Sändra, kommer du va där imorrn? Vill du i så fall ha sällskap?

Carim och Erik är på Dreamhack och spelar tv-spel på arbetstid (okej kanske inte bara, men ändå...) Det skulle jag också vilja göra!

Måste införskaffa ett lucialinne! Här får man tyvärr inte låna några konfirmationskåpor... Hittar man såna på kanske H&M eller Åhléns?

Tror jag kanske önskar mig en damtralla i julklapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback