Glömsk?

Herr Prost var på radion idag, tack för tipset Dammis! Han pratar om mat i kristendomen på Christer i P3. Det är alltså min gamle chef tillika kyrkoherde i Reftele församling, Anders Hullfors, ca 30-35 min in i andra delen.

Idag har jag jobbat på stan. Åkte bil ner för att jag skulle frakta ner massa saker. När jag kliver av bussen här hemma på kvällen igen går det upp för mig att jag glömde kvar bilen vid kontoret... Smart där. Så, nu ska jag iaf snart åka ner och hämta den och min Snygging på stan. Okej att jag gjort samma sak med en cykel innan, men en bil... Nja...

Åka var det, adjöss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är du och förvirrade veterinär Ribbegren! Tar sig hem och lämnar bilen kvar.

2008-11-13 @ 07:11:24
Postat av: J

Klockan 13.00 kör jag! Tack så mycket!

Postat av: Alek

Nejmen, Christer i P3 är faktiskt ganska kul! (...till skillnad från Mammas nya kille som kan vara det töntigaste program radio någonsin sänt!!, men det är kanske en annan historia..)

2008-11-21 @ 09:58:46
URL: http://alexoxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback