En flitig söndag


Så här såg det ut mot slutet av gårdagen...

Nu är jag hemma och sitter och tittat på Fotbollsgalan. Pelé och Lennart Johansson. Den senare börjar bli gammal... Det är rätt mäktigt det här. Coolt det hade varit att leva 1958 när det var VM här...

Nu vann Zlatan folkets pris, inte helt oväntat. Coolt det också!

Sitter och mumsar lite bakad potatis, med två röror. Lax och tonfisk. Mumma. Fint ska det va, och det gäller ju att töja magsäcken när jag nu ska på konsulentsamling där man ju äter hela tiden...

Gessles nya var rätt bra. Låter lite som gamla Roxette...

Imorrn, Saxenborg, detta ökända UNF-näste där jag aldrig satt min fot men man hör talas om lite titt som tätt. Mitt ute i obygden...

Frölundas mål gjordes av kallio, eller och kahnberg... Det är en rolig mening. Därför fetar jag inte deras namn. Tihi.

Kommentarer
Postat av: J

Fast hade vart roligare om det hade stått: Frölundas mål gjordes av Kallio och Eller, Kahnberg. ;)

Postat av: J

Haha japp! Eller som det stod i resultatet: Eller, Lars.

2008-11-19 @ 22:28:17
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback