Dopad?

Alice är nu döpt, och jag och Snyggingen har det stora ansvaret att som faddrar se till att hon går till kyrkan och sånt. Mwehehe. Och som ger bort ett kors när hon konfirmeras kanske... Det var hur som helst väldigt fint, och Alice skrek givetvis i kyrkan. Hon blev hungrig, så det var ju inte så mycket att göra åt. Sen fick hon massa fina paket, av oss fick hon en Skultuna-skyddsängel.


Shettishoppningen i Stockholm Horse Show är jätterolig. Satan vad snabbt det ser ut att gå.

Nu är det nån galen show från USA när de hänger och slänger ner från hästarna. Hästarna har misshandlats av sina tidigare ägare, en har bland annat fått nacken bruten av en ägare. Det kan man inte tro...

Imorrn är det dags för adventskonsert. Massa folk. Phew.

Snart är det alpint!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skrek hon på döpet så blir hon ju sångerska!

2008-11-30 @ 13:36:40
Postat av: Sandra K

Var du också på Horsewhowen? Jag var där varje dag i helgen =) Jag är så grym, dessutom hade jag backstagepass och fick titta på hästarna innan de sprang ut på planen!

2008-12-01 @ 01:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback