7/11

Jag testade återigen Outlooken idag, och för en gångs skull uppdaterades den utan att låsa sig! Då ser jag att jag inte fått alla mina mail till webmailen, de som sorteras in i andra mappar direkt fanns inte där. Som tur var hade jag inte missat så jättemycket, men det var i alla fall typ 42 olästa mail...

Slapp också äta själv då fröken Jidhamre gjorde mig sällskap. Det var trevligt. Vi ses snart igen, snarare än man kan tro...

Nu blev det inget bra på tv. Kanske skulle läsa lite istället... Annars ligger jag på soffan och har det trevligt!

Har också pratat i typ två timmar med T om allt och inget som vanligt. Tiden går alltid så fort då, märkligt... Och jag tycker alltid lika mycket om samtalen!

Får man sova snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback