Wolfs of the sea

Jag gillar Lettlands bidrag... Väääldigt trallvänligt och jag vill gärna sjunga med trots att jag bara hört den en enda gång. Sånt är farligt för Perelli... Sen har jag inte heller sett den utan bara hört den. Men för min del får den gärna vinna om inte Charlotte gör det.

Thaiinspirerad kycklinggryta till middag ikväll. Men först måste jag hem och städa innan jag får ro att laga nån mat. Kanske till och med diskar. Men det får vi se när jag kommer hem, hur mycket energi jag har. Dock har jag på senare tid börjat plugga in datorn i de stora högtalarna. Det går så mycket lättare att göra hushållssysslor med dunkande musik!

Kan någon förresten på rak arm säga vilket år ni vaccinerades mot stelkramp senast? Näe, inte jättevanligt kanske. Men om man är född innan 1994 är svaret det år man är 10 år. Just det. Det var jag tvungen att ta reda på för att Boomerang ville veta.

Jag har inte anmält mig till SummerCamp. Jag både vill och inte vill åka. Svårt, det där. Egentligen är det dessutom för sent... Men om jag nu bestämmer mig för att åka så hoppas jag att det funkar. Kul att det har rasat in deltagare mot slutet i alla fall, uppe i nästan 800 nu.

Jag saknar min Towe, men snart kommer hon hem!

Kommentarer
Postat av: J

jag ska inte med på SummerCamp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback