Varberg

Det här är ett inlägg jag skrev inatt som inte publicerades...

Är en trevlig ort. Har ju fått va på Bästkusten idag, precis som jag frågade efter. Nice! Och då kan det ju nästan vara värt att stiga upp 04:20... Men bara nästan!

Har haft en liten träff med Märta och Ola. Jobbjobb. Och så frukost hos Ola. Jättefin lägenhet!

Fick några timmar i Gbg också. Tyvärr utan sällskap, så det var inte lika kul som det kunde vart. Men ändå. Köpte trädgårdsredskap och en guidebok till Rom. Redskapen kostade 19 kr,  men eftersom jag var på tvungen att gå på toa fick jag handla på 5 kr över beloppet på Clas Ohlson. Mycket snällt!

Guideboken öppnade för ett trevligt samtal på tåget med en man som hållt kurs i Venedig. Och Skövde. Fast jag vet inte vad det var för slags kurser... Han tyckte i alla fall att Venedig bara är värt en dagstripp. Så så får det kanske bli...

Dagens miss var att jag missade ESC. Men jag ska minsann se det på lördag. Ååh, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback