Det börjar bli sent...

Jag gick tydligen i samma klass som några smartingar på gymnasiet. Det får man reda på när man läser Expressen och deras lista över bra högskoleprovsresultat. Har haft i alla fall en smart lärare också. Med många kompisar... Vissa har allt!

Idag har jag varit duktig och gjort en liten broschyr. Får se vad mina kollegor säger om den. Kanske kommer den att lanseras som en snabb överblick av de så kallade nya verksamhetsformerna inom scouting. Dock behöver den redigeras något innan dess. Men så här långt är jag nöjd.

Jag längtar lite till Bästkusten. Det finns ju inget sånt hav här i närheten...

Ikväll har jag gjort chokladbollar för första gången på riktigt länge. Det var gott. I vanliga fall köper jag dem bara på caféer.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla slutet av Navy CIS. Sen sova och sen till kontoret imorrn igen.

Gonatt gonatt, sov som en katt. Har du ingen ro, så ligg där och glo. Det får jag aldrig höra nu för tiden när jag går och lägger mig. Undrar hur det kommer sig... Kanske beror på at jag växte upp och flyttade hemifrån! Haha.

Kommentarer
Postat av: J

Postat av: J

Du fick ju höra den av mig häromdagen! :)

2008-05-20 @ 13:10:20
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Flyttade i alla fall!!

2008-05-20 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback