Trött

Oj. Nu har jag varit borta länge. Åkte till Rättvik i onsdags. Först för konsulentsamling för norrkonsulenterna, trav på Rättvikstravet och grillning på Holen. Sen blev det läger med 22 underbara barn, vilket avslutades med att 4 föräldrar anmälde sitt intresse för att hjälpa till på läger till hösten. Ååh så bra!

Nu är jag på Gryta och är barnvakt. Snyggingen och  Lena jobbar, Pia och Björn är på väg hem från Italien. De har varit och tittat på fotboll bland annat.

Jag har ont i halsen och känner en analkande förkylning. Usch då. Men har i alla fall klarat av lägret. Och imorrn ska jag fylla i massa traktamenteslappar och tjäna lite pengar. ;)

Näe, titta lite tv innan det är dags att tjata i säng de tre små killarna. Sen, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback