Sorry, Dammis

Allt kommer tyvärr inte handla om dig på din födelsedag. Den 2 oktober ska jag nämligen på hockey. Frölunda-Ottawa i Scandinavium. Weha! Har fyra biljetter, om nån betalar tillräckligt kanske de inte ens räcker till Systra Mi... ;-)

Woho. Idag har jag en kontorsdag med pappersarbete. Men stört när skrivarens svarta patron väljer att lägga av. Den är ju liksom inte ens slut...

Hoppas det kommer många ungar på Wildlife!

Ikväll ska vi på lägenhetsvisning.  En tvåa på 77 kvm, rätt stort! Och så har den nog uteplats också... Ser ut så på Eniro i alla fall... En tant som har bott där. Då är den förhoppningsvis i gott skick också.

Näe, nu ska jag jobba vidare.


Kommentarer
Postat av: J

Om du inte sparar en till mig får inte du någon födelsedagspresent! Mohahaha. Inte på flera år! ;)

Postat av: en annan adam

Ååå, vad ska du ha för en sån biljett? :)

2008-05-06 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback