Segt

Även idag har jag jobbat och fixat med min broschyr, och har även gjort en krisplansmall. Mycket intressant.

Jag har en känsla av att om jag skulle gå ut nu skulle himlen öppna sig över mig. Konstigt det där egentligen. För om himlen öppnar sig borde det väl bli ett svart hål där? Eller om vi istället tänker att molnen öppnar sig över mig. Öppnar de då så att säga kranen? Dylika ting kan man fundera på när man sitter på kontoret och har en liten downperiod och folk inte svarar på mail...

Jag vill ha arbetskamrater här. Men imorrn ska jag ju till trevliga kansliet på Essingen, och på torsdag ska jag till Varberg och jobba med Märta och Ola.

Helst vill jag sitta med en latte eller sötsak i en soffa nånstans med nån jag tycker om.

Kommentarer
Postat av: J

På tal om latte, Waynes öppnar här på fredag, och då ska jag dit! :)

Postat av: J

Typ precis framför bankhuset! precis i kurvan mellan rådhusparken och östra centrum!

2008-05-20 @ 17:39:53
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback