Nycklen

Idag verkar jag ha varit för upptagen för att skriva! Eller nja, det har mest bara blivit så. Var nere på kontoret, sen åt jag och Daniel lunch på Jensens. Mitt favorithak. Köttköttkött! Tyvärr tog det två timmar, det var massa studenter där och åt. Men det var värt väntan i alla fall.

På eftermiddagen åkte jag och hämtade nycklarna till nya lägenheten! Woho! Så vi ska dit på söndag och kolla läget och kanske flytta lite...

Sen åkte jag hem och tvättade, har lagat kokt fisk med potatis och vit sås, och så ligger jag nu och är sugen på nåt sött.

Imorrn ska jag flytta hemsida och va borta hela dagen. Buäh. Men det blir några komptimmar till! =P

Näe, nu ska jag fortsätta titta handboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback