Lite uttråkad

Åh, vad skönt det är att duscha! Det har jag gjort nu, så jag sitter i soffan och luktar gott. Egentligen skulle jag vilja ackompanjera detta med milkshake/glass. Men eftersom Snyggingen sover efter en hård dag på jobbet får jag nog avvakta lite till... Kanske ska brygga lite kaffe istället.

Åååh, ikväll smäller det! Men det är nog jag som följer ESC med störst intresse i det här hushållet, Snyggingen skulle "sitta vid datorn och spela och titta lite på tv" eller hur han nu uttryckte sig..

Imorrn ska jag nog på marknad. Skulle åkt idag, men så kom Lena&Ronny fram till att de ska åka imorrn istället. Och det är ju inte kul att gå på marknad själv.

Now what?

Kommentarer
Postat av: Nicole Kidman

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback