Lägenhet

Jo, vi var och tittade på en. Det första man möttes av på området var massa barn. Sen lägenheten då. Den var mer som ett radhus... Ingång direkt in, markplan, två uteplatser, kallt o varmt förråd, torkskåp, stort rum, sovrum, stor matplats... Det som inte var så bra var väl tapeter, dörrar och golvet i sovrummet. Men sånt går ju också att fixa.

Nu hänger det på om jag ska jobba kvar bara... Vill ha lite frågor besvarade innan dess...

Varma mackor snart. Med svampstuvning. Mums.

Ja just ja, jag fick ju paket idag! Hade en avi som låg och väntade på mig efter jobbet. Undrade vad det kunde vara. Hämtade det på Ica. Då var det ett paket inslaget i paketpapper. Jaha, då blev jag ännu mer förvånad. Öppnade, och i låg det ett kort och en Frölundamugg. Just ja, hade helt glömt bort, men jag blev ju lovad en sån på konsulentsamlingen! Weha! Så, en fin mugg av en go gubbe. Tackar!

Kommentarer
Postat av: Olavrita

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback