Kalaaas!

Först kom Älin, efter lite tågförseningar. Hon stod och såg förvirrad ut vid busshållplatsen när jag mötte henne. Vi började dricka kaffe, och sen ringde det på dörren igen. Där stod Carro, och strax efter henne kom Nånannan. Då fikade vi lite till, med Nånannans äpple- och kanelrutor. Ännu en stund senare dök Dammis upp.

Paketöppning. Jag fick en godisskål, fyra glassglas i form av strutar, 80 romaner för dig som har bråttom, en stor Flitiga Lisa i en fin kruka, Husmoderns blomsterbok eller nåt sånt, kylskåpsmagneter och ett presentkort på Duka. Tack! =D

Nästa gång det ringde på dörren stod Erik, Hammarn och Sara utanför. Då fick jag ännu en blomma. Tack för den också!

Sen fick Snyggingen för sig att han skulle gå och köpa Sprite. Ja, jo, tjena. När han kom tillbaka var han inte ensam. Matte! Matte från Wendelsberg! Han kom på mitt kalas. Oj. Där skulle han ju inte va. Näe. Han hade ju inte ens svarat på min inbjudan. Aaaah. Så roligt. Han är bra, han. Jag blev lite lätt förvånad kan man säga.

Nu dricker vi kaffe. Jag och Matte i alla fall. Dammis tittar på Miami ink och Snyggingen ligger kvar i sängen.

Ooooh. Jag är glad.


Kommentarer
Postat av: Anna

Aha, ni hade precis fikat när jag kom med kakan... Då fattar jag varför man inte fick nåt kaffe ;)
Tack för fin tillställning, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback