Jobb igen

Nu har det ju varit långhelg med ledighet, så då finns det en hel del att göra. Problemet är bara att det kan vara lite segt att komma igång. Men nu sitter jag själv och kan jobba i min egen takt. Jobbar hemifrån idag, det var en sån dag där jag kände att jag skulle få mer uträttat hemma än på kontoret. Det finns såna dagar.

Måste hitta 18 timmar att vara ledig också, eftersom jag jobbade så många timmar i onsdags när vi egentligen hade ATFK. Phew, jobbigt det där. ;-)

Åh, jag gillar att lyssna på hög musik. Det går lite lättare då. Hoppas bara att jag inte stör eventuella hemmavarande grannar, eftersom jag har balkongdörren öppen. Annars får de ju chansen att njuta av min underbara musiksmak... Haha.

Näe, nu ska jag planera Rättviks-mat. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Bilalandrea

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback