Gorby's

Uppkallade efter president Gorbatjov tydligen. Och någon har påstått att det är typ det onyttigaste man kan äta. Men gott är det, och min kvällsmat.



Sitter och tittar lite på tv, väntar på att min Snygging ska komma  hem från jobbet. Tittar på Mitt i naturen, eftersom jag inte orkat byta kanal efter Niklas mat. Det handlar om älgar. Coola djur det där.

Jag har beställt en sån här:

från Linn när hon beställer från USA. Enligt dollarkursen kostar den idag 76kr typ. Inte farligt alls! Det kan jag gott och väl ge för en klänning.

Nu kom han hem. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Märta

Åh, den kommer som ett brev på posten, strax!

Postat av: Elin

Gorbys... ahh, det är mina hemtrakter det...

2008-06-04 @ 23:43:42
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback